منشورات ممنوعة

نحن في عالم يحيفه الشك و ضل الصواب فيه الصوابا ***** أمة تنشد السلام بما بال حمام السلام أمسى غرابا !

2006-12-08

التسرع

مش عارف ليه دايما لما أجي أكتب بكون متسربع أكن في حد بيجري ورايا و أنا بكتب و الناس بتكتب كتير في موضوع معين و يفتحو الموضوع من جميع النواحي أما أنا لأ أبقى عارف معظم النواحي و أصل لفكرة أروح كاتب الفكرة طيب الي قدامي يفهم إزاي !
بحاول الفترة دي أكتب بالراحة ده انا حتى في الإمتحانات مش بكتب القوانين بعوض على طول !
يلا مش مهم ، نهايته . أنا بقى متحمس جدا اليومين دول مستني متش الأهلي يوم الأحد الجاي إن شاء الله ممكن حد يقولي إيه التفاهة دي هرد و أقول دي الحاجة الوحيدة الي ما بحسش إني بتفرج على مسلسل عربي و أنا بتابعها
ولا حورات مجلس شعب فكسانة ، ولا تصريحات تجيب رعاش ، ولا أخبار عن خصخصة حاجة جديدة ، ولا عن مؤتمر للحزب الوثني بشعاره دين جديد مع عز حديد
و يجلعه عامر

2 Comments:

Blogger الزعيـمة said...

اولا اهنيك واهنى كل الاهلاوية على فوز الاهلى وان شاء الله عقبال بكره مع ناسيونال البرازيلي

بالنسبة للتسرع اتوقع الكثير يعانين منة اهم شئ الواحد يحاول يتخلص منه على المدي لان التسرع دا خسرني حاجات كتير خصوصا فى الثانوية العامة


ربنا يوفقك فى الامتحانات وركز

3:53 PM  
Blogger منشورات ممنوعة من النشر ! said...

feeen ayam sanawy we ayam el 3ez
el ahly fakas bas 3aml match 7elw

thanks alot fpr passin by

1:26 AM  

Post a Comment

<< Home